Happy Cat Kaoani -->

Saturday, October 9, 2010

Drama Kelas Bawahan..

mesti korang fikir mende2 lain kan? padahal nak cerita pasal drama yang super low dari kami. drama mandarin yang semua orang kena buat. sape ambil third languange tak kira la ape bahasa seperti bahasa Jepun, Mandarin, French dan Arab semua kena buat CD DRAMA kelas bawahan yang memaparkan watak2 picisan dari kami yang berada dalam group itu.

sangat lah malu untuk berdrama. siapa suka dan tahan malu memang hebat. berlakon perlukan ke ketebalan muka yang sangat la hebat. semua orang nak tengok.heeee.

maka, aku dan group aku ke Jilongpo a.k.a Kuala Lumpur untuk membuat rakaman picisan itu. haha. berbekalkan skrip dari sekeping kertas lusuh kami membelah Kuala Lumpur menuju ke Bukit Bintang. Tujuan utama adalah di Letian Gouwu Zhongxin a.k.a Lot 10. hikhik.

maka kami berlakon bodoh2 dan dirakamkan oleh handycam milik cik Fuzz. owh, amat mencabar kerana kami tiada microfon ye. suasana yang hingar bingar depan Letian menenggelamkan suara halus kami.kui2. -_-"

maka selepas bercakap beberapa baris semua sudah lapar dan mahu mencekik. hikhik. maka ke Teppanyaki kami menapak memenuhkan perut yang dah super berkerongcong ni.


:: Teppanyaki souce :: 


:: sesi pengasingan bawang putih daripada daging ::


:: Niku Soba ( Mee dan sup daging ) ::


:: ice lemon tea ::


:: tukang masak yang bukan cina..hikhik ::


lepas makan tak sempat nak membeli belah apa yang patut dah bergegas2 mahu pulang ke Shah Alam semula kerana hampir waktu jam jadi memandangkan kami tak mahu terperangkap dalam jem maka kami cepat2 balik..hahhaha..


pssstttt :: emo sebab barang2 dekat sana murah2 juga..huuuu



No comments: