Happy Cat Kaoani -->

Saturday, October 9, 2010

Ah, di bilik lagi..

malam minggu sepatutnya berjimba2 bersama kawan2 atau bersama yang boleh membuatkan kita happy. tapi aku hanya duduk di bilik dan menaip entry. yang kedengaran hanya bunyi dentuman bunga api dan mercun dari I-City juga spotlight yang menerawang ke udara. nampak macam best tapi masih belum ada kesempatan untuk ke sana. 





haish, amat buhsan hanya memerap didalam bilik. tanpa pergi kemana2.. ye, saya budak baik duduk di bilik sahaja walaupun tiada assignment mahu di siapkan. -_-"

esok? masih tiada apa2 perancangan dalam kehidupan. hanya menghitung hari mahu pulang ke rumah dengan enaknya semasa cuti study  week ini. yeah... saya akan pulang dan berenak2kan di rumah bermain bersama si kecik2 di rumah yang semakin buntal..hehehehe





pppssstttt :: menci same korang sebab korang sangat cumel dan gebu2..gerammmmm! rinnnnduuuuuu! betul lah kata abah, aku balik rumah bukan cium mak abah, aku cium kucing dulu..hehhehehe =D



4 comments:

Unknown said...

ewah...banyaknya kucing kamu..

bulu2 kucing pun kemas jer,sure family kamu jaga dengan baik..

Nour Eyza said...

heeee.. tak adalah.. kucing kampung..
tak de litter box, xde mkn vit ke hape.. makan nasik ngan ikan..atau ape2 je yg kami mkn..hehe..

ardinihumaira said...

ololoo tomeinya dey ols tu ;D

Nour Eyza said...

dini..memang comey2..rindu diorang la...heeeee