Happy Cat Kaoani -->

Saturday, October 9, 2010

Dinner at Hotel UiTM.. 3rd Times!

yeahhhh, maka hari ini adalah hari terakhir minggu ni. sangat seronok sebab lepas kelas mandarin tadi dapat tidur dengan nyenyaknya. dapat berehat2 pada esok hari dan dengan seoronknya boleh blogwalking dan komen2 dan  tanya khabar kawan2 blogger. owhhh, seronok la.

melepak2 sambil baca blog orang lain tidur sesuka hati.weeeee. minggu yang penat dan tidak cukup tidur. diakui oleh semua student yang rata sedang bertungkus lumus menyiapkan assignment, test, kuiz, presentation, role play, CD making, dan sebagainya. semuanya yang terakhir untuk sem ini. sebab 2 minggu lagi sudah final.

rabu malam, dinner di Hotel UiTM lagi. buat kali ke-3. makanan kali ini sedap! kredit kepada kawan2 yang masak. sedap okeh. baik steak dan fishnya dua2 sedap. fishnya pun sangat la lembut dan ermmmm... okeh, tak dapat nak terangkan dengan perkataan.weeeee..

mari layan gambar yang di snap2 semalam..


:: meja yang digabungkan kerana kami makan ber-6 :: tak mahu berpisah! >.< ::


:: muka excited Farah mengadap appetizer.. kuikui ::


:: Irsyad muka selamba dengan t-shirt round necknya datang makan dekat hotel .. cis! ::


:: appetizer.. prawn with mix salad ::


:: pumpkin soup.. sedap kau! nak2 cecah dengan roti yang disapu butter yang sodap tu..wuuuu ::


:: main cos.. sirlon steak wif blackpapper souce mende ntah nama dia lagi.. yang penting sodap! weeee ::


:: dessert aku pilih pandan cake.. smooth giler.. lawan pulak dengan coklat dekat tepi tu.. sedap la.. tak manis sangat ::


:: tea ::


:: muka aku harus tepek ::

:: ketua chef malam itu.. Leslie.. ::


makanan semua super sedap. lebih2 lagi butter dia... rasa nakcilok bawak balik sedap sangat kalau sapu dekat roti ni weh.. kepada kawan2 yang memasak terima kasih. sedap woh!








No comments: