Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, September 8, 2010

Selamat Hari Raya dan Selamat Berbelanja!

kenapa saya kata selamat berbelanja?
sebab wang ptptn sudah masuk!
yeyeahhhh!


amboi, seronok sakan saya dengar kawan kata duit ptptn sudah masuk
saya petang tu terus la menge'chek'
benar belaka!
wawaweeee~


kecoh la kau iza!
dapat duit pt pun kau nak kecoh..
orang lain dah habis guna duit ptptn tu..


saya sanat suka sebab saya banyak wish list..
saya banak benda nak beli..
ceh! berangan..


huuu..
cerita pasal raya pulak..
okeh! 
saya sudah beli baju raya dah..
weee.. sepasang je la kan..
saya tak suka membazir..
cececehh..
padahal saya memang beli sepasang je..


erm, tak pe nanti kalau saya ada wang lebih saya beli la lagi.
seronoknya..
tapiiiiiiiii...



aku paling tak suka kemas rumahhh
dan kemas rumah juga memasak..
penat woh!
semua kena buat..
pasang langsir la..
kusyen la..
lap pintu la..
langsir dah la kena basuh dah dan gosok sebab renyuk.
langsir dah la besar..
hasih!






p/s :: raya hari jumaatlah kawan2! yeah!!

No comments: