Happy Cat Kaoani -->

Friday, September 24, 2010

Lapar..dan Bila Pizza Hut Memanggil-Manggil

kalau di ikutkan rasa lapar dalam diri ini mahu sahaja aku menapak ke Pizza Hut Seksyen 7 ni..
kalau dah terdesak sangat sorang2 pun tak apa
tapi bila fikir balik jangan la jadi bodoh sangat sebab Pizza Hut dan ada delivery
dia boleh hantarkan sampai bawah blok ni kot..
ape ke sengal sangat aku ni?
ini adalah gara2 kelaparan yang melampau..
menjadi kepedihan dan ketidakbetulan dalam berfikir..

tapi bila mandi tadi berfikir lagi
buat apa aku nak makan Pizza Hut malam-malam macam ni kan?
buat menggemukkan badan sahaja
jadi marilah masak air dan buat milo makan dengan roti gardenia ikan bilis yang sedaaapppp tu

bila tengok banyak roti dekat rak kedai bawah ni rasa nak curik je rak roti tu angkut bawa naik bilik
boleh aku makan roti hari2 24/7 kan..
sebab aku sukaaaa sangat roti..

apa yang aku merepek ni pun aku tak tahu
sila la pangkah kalau tak suka
huuuuuu
T_____T



pssstttt :: siang tadi aku cuma makan burger je sekeping..hukhuk. selera nak Pizza aje kan..hahaha

No comments: