Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, September 21, 2010

Kalau Sudah Pulang Beginilah Jadinya

baru 2 hari pulang ke Shah Alam aku dah mula nak balik rumah
walaupun aku terpaksa menempuhi perjalanan berjam2 lamanya
tapi aku tak kesah 
janji aku dapat balik
makan dan main kucing2 aku dekat rumah

sebab dekat rumah kalau aku cakap nak makan apa
mesti mak aku buatkan
lagilah sejak aku aje yang belajar luar
akak aku memang dah menetap dekat rumah
jadi segala permintaan aku dapat ajeeee

malam2 macam ni rasa lapar sangat
kalau dekat rumah aku kabor je dekat mak aku, aku laporr
mesti ade je mak aku buat..
tak pun aku balun la roti ngan milo ke hape..
ape susah kan..

aku kalau ade roti beres je..
pagi roti, malam rotiii..
roti goreng, roti bakar, roti kosong ngan majerin pun jalannnn..
tak kesah sebab aku peminat rotii...
weeeee...

ni ada lagi satu hal
dah rindu dekat budak2 mucuk dekat rumah..
hahahahah..
mucuk sebab tak penah mandi..
aku pikir hari tu aku nak mandikan tapi tak jadi aje..


gerammm dengan budak2 bucuk ni
nak2 yang warna coklat tu
muncit je perut dia..haahaha



pssssttt :: dudak2 ni xde nama lagi..malas nak letak nama..haha

2 comments:

Amirrah Zawani said...

wahh, banyaknya budak mucuk..
comel-comel :)

Nour Eyza said...

ade 5 ekor budak mucuk..heeee
comel2 belaka..hehehe