Happy Cat Kaoani -->

Thursday, September 2, 2010

Belum Balik dah Dapat Perutusan!

semalam lepas berbuka abah saya telefon
abah tanya balik bila, tarikh, tiket semua la..
sampai dekat Larkin pukul berapa then naik bas balik kampung pukul berapa pulak..
abah kata abah ambik nanti dekat kampung lepas tu pergi pasar lambak dekat kampung sebab masa tu 4hb adalah tarikh pasar malam kampung..
ok je la perbulan dekat situ

lepas tu abah tanya buka makan apa
duit ada lagi tak nak buat makan dan nak balik
semua2..

lepas tu sekaaaaali abah kata
"balik nanti ija lap cermin pintu tau "
ehhhhhh..
belum jejak kaki kat rumah abah dah bagi perutusan teragung dah dekat saya!
abah ni.. orang tak balik lagi laa...
nanti orang balik orang buatlah..
bukan tiap2 tahun ija jugak yang lap semua cermin2 tu?
sobs!

buat pengetahuan kalian pintu rumah saya ada 3..
semua pintu kaca sliding yang besar2 punya..
ada 6 kaki, 8 kaki dan 10 kaki..
memang masak + pengsan la lepas kesat semua kan..
nak gambar ke?
meh saya tunjukkan..




gambar ni sewaktu rumah saya ada kenduri
ruang depan bahagian ruang tamu semua saya kemas dan bentang karpet sorang2 tau!
hahaha..
penat sangat..
nak tunjuk pintu rumah yang besar tu..
nampak tak?
haaaaa.. besar kan.. dan saya kena lap sorang2..huuuuu T____T


tapppiiii
takpe kalau abah penuhkan segala menulist saya 
saya aan bekerja mengikut arahan..
cewahhhh..



pssstttt :: mana duit raya dari PTPTN ni tak keluar2? hukhuk

No comments: