Happy Cat Kaoani -->

Sunday, August 29, 2010

Mari Mencuci Mata!

saya tak tahu kenapa rasa nak sangat google gambar kasut
suka tengok kasut2 yang cantik2 ni
especially wedges dan kasut penuh
lalu mencarilah style kasut2 menarik
inilah hasilnya..
silalah menjamu mata!





















apa macam?
mengancam tak kasut2 di atas tu?
geramm kan?

kalaulah aku ni bekerja ada duit sendiri bulan2 harus aku shopping bulan2 beli kasut at least sepasang
dan jugak baju tak kisahlah baju apa..
matiklah tak muat gerobok baju dan gerobok kasut *saya orang johor ye, gerobok tak boleh tinggal*
ermmm..
wedges2 tu memang smart..
wedges ni nampak tinggi tapi dia stabil tau sebab semua tapak akan dekat tanah
kalau high heels akan rasa tak seimbang sikit
tapi mesti kena sesuaikan dengan diri..

sebab perempuan cantik kalau pakai high heels and wedges..
ecececehhh..
mengade2 kan..
benar la..
tapi setakat pergi kelas malas la nak pakai semua ni..
pakai sandal je..
cepat sikit nak kejar bas kan?
hahahaha..

serius sangat geram dengan kasut2 atas ni..
grrrrrr.. *marah ni tau!*
sebab best je rasa pakai kasut ni..

ermmm..
korang cubalah beli bagi sesiapa yang tak beli lagi..
merasa sesekali..
saya dah ada wegdes 3 inci..
weeeeeee..



psssttttt :: keseorangan hari ni.. harap2 dapat study..hukhuk




5 comments:

Kancilbiru said...

wahwah...terliur gak nih..wedges tu sangat gojes...

ernahazwani said...

aku ade 1 kasut wedges 3 inci..hahahha

Nour Eyza said...

kancil biru :: gojes kan? geram sgt2..hukhuk

erna :: pakai la yek..aku dh selalu pakai naik hancur..hahaha

Rozana Razali said...

cantik2 semuanya!

Nour Eyza said...

rozana.. cantik2 kan?
geram nk beli kasut pulak rsanya..
hahahaha