Happy Cat Kaoani -->

Saturday, August 28, 2010

Quick Update!

ini namanya entry cepat2
tak ada masa nak buat lama2 sebab pinjam broadband cik sunshine
dia sekarang sedang basuh baju jadi saya take over sekejap mahu melihat2 blog terchenta!
yeyeyeye..

first..
tadi berbuka dekat kedai mamak
tak sedap langsung + mahal pulak..
tak habis pun makan tadi..
ceh..
tak ada gambar sebab tak de mood nak snap..

kedua..
agak terkejut melihat berita di kosmo dan metro edisi selatan yang memberitakan Norhidayu Ahamad Radzuan membuat laporan polis kerana gambar di laman facebooknya digunakan untuk menghina kesultanan Johor..
ayu??
ayu tu kawan sayalah!
cuba click SINI..

ketiga..
ada perjumpaan gengblogger di masjid shah alam dan main bowling di PAS 
saya tak join...
nak join jugak rasa tapiiii..
segan..
saya hanya blogger picisan yang baru nak merangkak2..
tak sama dengan orang lain yang dah ade beratus dan beribu follower..
huaaaa...

keempat..
perasaan tak sekarang dekat facebook dah ada bookmark apa yang kita like..
haritu saya tanya kawan saya macam mana kita nak tengok senarai apa yang kita dah like eh?
kawan saya pun kata tak tahu..
dan sekarang facebook dan improve dan ada apa yang kita like selama ni..
terima kasih kerana mendengar suara hati saya..
cewahhhh!

apa lagi nak cerita ye?
ermmm..
tak ada apalah..
nanti kalau dah ada saya membebel lagi ye..
tata.muah!

 

No comments: