Happy Cat Kaoani -->

Monday, June 28, 2010

Selamat Ulang Tahun Kakak~

selamat hari jadi..
selamat ulang tahun..
selamat menjadi semakin tua..


happy birthday!



hari esok adalah birthday kakak saya
sekarang umur dia 25 tahun!
Selamat Ulang Tahun kak Ain..
semoga dipanjangkan umur..
dimurahkan rezeki..
cepat2 lah kamu kerja kerana kalau kamu kerja saya yang senang
senang nak mintak apa2 dan senang berjalan..
ewahhhh..

hadiah?
perlu yep ada hadiah untuk dia?
walaweh, tak ada duit la nak bagi kamu hadiah..
kau nak apa?
sila list dan aku akan temankan kau pergi beli..

adik beradik aku ade 2 orang je
aku dan kakak aku ni
jadi kami agak akrab
semua perkara yang boleh dikongsi akan dikongsi

ape lagi aku nak membebel tok kau ni yep?
apa2 pun..
kau sudah semakin tua..
silalah matang sedikit..
haha..

tata~

No comments: