Happy Cat Kaoani -->

Monday, June 28, 2010

Pembebelan Yang Tak Berasas~

sekarang sudah pukul 12.45 tengah hari
saya belum makan tengah hari apatah lagi sarapan
sebab saya bangun dah pukul 11
celik mata je bukak internet
motif nak tengok sesuatu
tapi amat sengal sebab tak boleh bukak

jadi saya layan facebook dan blogging
selain buka pdf panduan dan kemasukan pelajar baru UiTM 2010 tak boleh buka
online untuk mohon PTPTN juga tidak boleh daftar..
kenapa?
salah internet saya tak kuat ke?
tapi kawan saya kata dia punya pun tak boleh daftar..
salah PTPTN ke salah sistem??

saya tak sarapan lagi
kakak saya sudah
dia makan keropok dan bubur kacang durian semalam
tapi, semalam saya dengar jugak dia kata mahu puasa (puasa ganti)
tapi lantak semacam je hari ni
saya tanya dia tak puasa ke?
dia kata tak jadi
dia tanya saya, kau puasa ke?
saya jawap mesti....     
mestilah tak puasa! hahaha =D

internet sangat tak kuat
sebab kakak saya juga buka internet
sangat bersabar
dinasihatkan kepada kawan2 saya
harap anda bersabar jika chatting dengan saya 
sebab saya akan kejap online kejap offline
amat memeningkan anda
haha..
sila tingkatkan tahap kesabaran anda bila berchatting dengans saya..
terima kasih!

hari ni tak mahu puasa
sebab  mak masak apa ntah
bukan nasi lemak yang saya idamkan rupanya
mee apa ntah dan juga ketam rebus dan ikan goreng hasil dari pembersihan peti sejuk
sangat la menakutkan..haha

apa2 ntah lagi mak saya buat
mak saya dah jerit "makannnn.."
silalah memenuhkan perut anda yep! hahaha

No comments: