Happy Cat Kaoani -->

Thursday, June 24, 2010

Sekodeng Polis

hari tu punya carita la ni
minggu lepas la kan..
sebab hari ni hari khamis..
aku menyekodeng polis ni masa hari khamis lepas..

aku ni dah giloss agaknya sebab sekodeng polis..
bukan sekodeng..
gini ceritanya

masa aku dok syok2 belajar memandu dekat kampung aku
aku nampak la ade 2 orang polis ni sedang ronda2 jugak
ronda2 dengan moto je
jadi aku nampak la sipi2 muka polis muda ni
tapi disebabkan dia pakai cermin mata hitam..
jadi aku tak berapa sure la muka dia

aku rasa muka dia macam muka kawan aku sekolah dulu
tapi aku tak sure la kan
nak gak tengok muka dia betol2
betol ke dia kawan aku dulu


ini memeng dah tahap mengarut dah ni
siap snap2 pic curik2 lagi
saya mintak maaf kalau bukan anda yang saya maksudkan
tapi ni sekadar salah tafsir..

ape aku merepek ni?
ahhh... sudah.. kang kene saman lak ambik pic orang curik2
en polis lak tu
pic ni secara tak sengaja je
saje ambik gmbar jalan
tapi dah ternampak en polis yg ensem ni..hehe

kawan sangat ke?
tak de la kawan sangat
tapi masa dekat sek dulu same tingkatan la
tapi kelas lain2..

sampai sekarang aku tak dapat cam muka polis tu
jadi aku skodeng2 pun tak dapat jugak
ntah betol ke tidak kawan aku pun aku tak tau
kalau betul ape salahnye bertegor sape..
amboi, kalau polis nak pulak bertegur sape ek?
kalau kerja lain?
aish, aku ni kawan tak memilih..
semua kau kawan.. =)

No comments: