Happy Cat Kaoani -->

Thursday, June 24, 2010

Kehidupan Penuh Cabaran

tak tahulah sampai bila blog ni akan kosong nanti
sebab aku akan masuk universiti
mungkin agak busy nanti dengan segala macam perkara
yang penting sehingga yang remeh temeh

dengan ketiadaan rumah
barang2 yang banyak
dengan tak mengetahui apa yang patut buat kat sane
haila..

nasib baik ada kawan2
ada husna, faz, john, ecah, icad..
bolehlah berbincang2
lagipun ada kak aida bekas levelmate dulu
boleh tolong2 kami yang tak reti tuh..

sebenarnya malam tadi nak tulis entry pasal pergi singapore tu
tapi mengarut panjang2 sangat samapai mengantok pula.
gambar sume dah ada
tapi tu la nak upload je menjadik la lembab yang amat
tapi akan aku usahakan juga nanti

pasal perjalanan yang menaiki bot ke singapura
dan duduk sana

saya ni budak tak penting dalam perkahwinan tu?
ish, saya bawa hantaran tau
dan kedatangan saya amat diharapkan oleh abang sepupu saya =)

No comments: