Happy Cat Kaoani -->

Sunday, June 27, 2010

Dasar Pemalas~

aku ni memang la pemalas orangnya
tak perlu dinafikan lagi
seandainya kalian mengenali aku secara dekat especially aku dekat rumah
memang aku pemalas
haha.. ade sape2 kesah ke?
tak ada kan?

memandangkan aku nak masuk universiti lagi sekali
jadi dengan secara rasionalnya kenalah berkemas barang dan baju
tapi, memang sejak azali telah malas mengemas barang2 tu semua

sebab before kemas kena la repair mane baju yang terkoyak,
jahit mana baju yang terbetas jahitan, gam mana kasut yang terkopak, tampal mana butang yang tertanggal permatanya..
haila.. malas bebenor..
sebab belum feel nak berkemas apa2..
kemas pun kena ada feel ke?

sebab saya rajin berkemas tau..
kalau datang mood mengemas tu memang habis satu bilik aku kemas
lepas aku puas hati kemas aku tidur!
haha.. nikmat kan?
lepas penat2 mestila tidur..

sekarang dalam proses kemas barang..
tadi kau kata kau tak kemas apa lagi iza?
ish..
aku cakap macam tu sebab sekarang tengah basuh segala baju, seluar, selimut, tudung yang nak dibawa..
tunggu dulu semua tu kering baru syok kemas barang kan?
ni tak la ada lagi baju ke apa yang belum kering..
tertangguh nak kemas tak pun biar space untuk benda tu lama2 sumbat barang lain jadi penuh pulak..
-_-"

No comments: