Happy Cat Kaoani -->

Monday, June 14, 2010

MENTOR 4 : Penyingkiran Ayim memang dijangka?





sebenarnya aku tengok mentor 4 tadi sebab abah aku suka sangat tengok mentor.. jadi aku pun layan je la kan.
tapi memang aku suka tengok mentor.. bukan sokong sangat tapi banyak kutuk je. hehe.. bila masa diorang nyanyi sedap aku thumbs up! bila nyanyi lari habis peaching mau aku thumbs down.. weekkkk!


Minggu lepas kumpulan A yang kita dah tahu pun siapa yang layak dan siapa yang tidak untuk ke separuh akhir..
Minggu lepas Shaq anak didik Mas Idayu yang terkeluar..
mintak maaf banyak2 tapi saya memang kurang minat Mas Idayu sesi ini. Dulu memang dia menang, jadi sebab dia dah menanga yang lepas dia akan rasa selesa dan malu bila jatuh.
macam hari tu masa Shaq buat salah atas stage, mas idayu bukan main menangis tak hengat dunia. malu je la. sebab dia dah biasa kat atas bila dia down sikit, di malu la..
Lepas tu siap merajuk2 bagai..aish, bukan tak boleh tapi melebih2 tau..
Bila dia terkeluar minggu lepas lagilah sedih bukan main, sebab melihatkan ke'confiden'an mas idayu tu kerana keselesaan dia menyebabkan orang jadi tak minat. 
Dan anak didik dia Shaq tu suara pun tak jelas macam Black dulu.. Black lagi sedap sebab tu dia juara..


Minggu ni pula Ayim anak didik mus may. Mereka memang dapat markah tertinggi konsert pertama dan kedua tapi tu bukan penentu sebab markah datang bukan dari juri profesional semata2. dari juri awam di studia dan dirumah juga kan?
masa petang semalam masa reahersal pun kata Ayim dapat palaing sikit markah.memang dah jangkan je?
memang nampak mus  dan Ayim tu overconfident kot siap kutuk2 ziana dan anak dia yang dapat markah paling sikit tuh. tapi ade peningkatan la Mohd tu bila kita tengok tiap minggu.
saya buka sebelahkan mana2 pihak sebab kita sebagai penonton yang tengok dan nampak cara artis2 tu diatas pentas.


maaflah bagi penyokong2 mus dan ayim tapi saya tak berapa memang dengan gabungan mereka.

kepada yang berjaya teruskan perjuangan. kepada yang tak berjaya ke separuh akhir jangan putus asa sebab dekat luar tu mungkin ada perkara lain yang anda boleh lakukan.


p/s:: blog ini hanya sekadar meluahkan pendapat beliau.tidak semua menyokong. jadi ikut acuan la. ini bukan kritikan cuma pandangan dari penulis. ewah! -_-"

No comments: