Happy Cat Kaoani -->

Thursday, June 24, 2010

Lara Berakhir..

masa sabtu dan ahad hari tu aku pergi la singapura
woit! melancong bagai cuti2 ni yek?
melancong sangat la kan..

okeh, memandangkan aku pergi ke negara jiran
maka pada hari sabtu tu aku tak dapatlah tengok keputusan sambung ijazah UiTM
aku pun berseronok dekat singapura..
dan juga berpura2 disana..
haha

malangnya hari ahad aku on the way balik malaysia..
handphone dah tukar line maxis la balik
sebab dekat singapore pakai line sane
matik mahal okeh
kalau jawab kol, kau yang kena mahal bukan pemanggil..
macam sms, orang yang sms yang kena charge mahal..

bila aku on maxis balik dan mesej la husna
sebab husna ada misskol aku
bukan misscall sebenarnya, dia memang nak kol aku tanya aku dapat mana
tapi aku tak dengar sebab hp dalam beg dan kalau dengar pun memang aku tak mahu angkat sebab nanti aku kena charge..
kedekoooott.. bukan kedekut tapi dalam hp tu ade 3 sen je..macam mane nak angkat kan?

dia kata tak dapat u
hooo..aku seram sejuk dah masa tu tapi still kontrol
sampai rumah aku bukak la student portal then tengok aku pun sama.

okeh, semua orang dah marah2 aku sebab dah dapat sambung.
fine.. saya tak pandai..

dari ahad petang sampai hari rabu
merana kejap la aku
sedih jugak 
tapi mak aku kata aku tak sedih pun
sebab bukan aku sorang tak dapat
kecewa??
tersangatlah..

bila hari rabu aku dengan senang hati buat maggi dan air nescafe tarik
amboi, sakan mencekik
tibe2 tengahari husna kol dia dapat
libang libu la hati sebab ramai dapat pulak..

then, petang aku pulak dapat
tapi aku dapat 2nd choice
Pengurusan Hotel..
aku mintak Pengurusan Pelancongan..
haiyak..
mau pelancongan la..bukan hotel..
kang nak tukar kos boleh??
ngeh ngeh ngeh

dan sekarang baru la tak sedih
baru la makan
baru la senyum
baru la..
paham2 la kan korang.. =)

No comments: