Happy Cat Kaoani -->

Saturday, June 12, 2010

Gila Maggi!

Selalu dekat hostel memanglah saya akan makan maggi tapi tak lah pukul 12.30 ke pukul 1 makan maggi jugak..
tapi life dekat rumah lebih mencabar bila waktu2 midnight2 akan timbul kelaparan yang melampau dan menyebabkan saya teringin(sebab benda tu aje cepat dan mudah) makan maggi..
sekarang ni pun pukul 12.36 dekat jam laptop saya..
dan saya sedang merendam maggi..





sangat lapar...
dan bila duduk dekat rumah sangat cepat membesar sebab semuanya senang je nak dapat kalau ada duit nak beli makanan..
bila teringin je cakap dekat mak nak makan apa kan?
owh, saya lebih pentingkan mak saya masak terlebih dahulu kemudian abah saya masak, kemudian kakak saya  barulah turn saya..
sebab mak masak paling sedap..(tekak saya la rasa sedap)
psstttt.. abah masak pun sedap tau!..hehehe
akak masak pun sedap.. tapi boleh diperbaiki..
bila saya dengan jujur dan terus terang cakap "biar mak masak, akak tak payah masak" dekat akak, mak akan jeling saya..
mak kan bagi moral support..
sekarang abah pun bagi moral support kat akak dan akan cakap masakkan akak walaupun taklah terlalu sedap tapi ok! hahaha..
bagus yeh mak abah saya guna psykologi sebab nak galakkan kakak saya memasak..
dan nanti bila akak saya dah cekap memasak mak akan senang dan goyang kaki..


walaubagaimanapun akak saya masak sedap juga tau..macam2 dah dia pandai masak..waaaaa...
baguslah, macam tu la jadik kakak..
lepas ni boleh la order je!
dan akak akan kata..
siap!


"siap kau aku kerjakan... makan je tahu..." akak akan kata nanti..
 hahahahhaaha  -_-"


dan saya?
saya goyang perutlah! 
hehehehe..


saya ada talent menjahit, mengemas, dan mengubahsuai landskap
tapi tak ada skill memasak..
mungkin belum..
owh!


saya mahu pandai memasak atleast untuk diri saya sendiri..
haha..gila selfish!
selfish ke selmutton ke tak kisahlah!
owh..jahat terhadap diri sendiri ni namanya..



haha..
okeh, dah penat merapu dan meraban.
maggi pun dah kembang kat dapur.
jadi, saya makan dulu ya maggi kari kegemaran saya!

tata!

No comments: