Happy Cat Kaoani -->

Sunday, May 23, 2010

Terima Kasih Daun Keladi

Pertama sekali saya ingin ucapkan ribuan terima kasih kepada sesiapa yang sudi membaca blog buruk dan tulisan merepek saya ni
saya sangat hargai anda semua..
saya juga membaca dan mengikuti blog2 anda
^_^


kedua, terima kasih kepada pembaca senyap nombor satu blog saya
sebab beliau tahu semua tentang blog saya..
hahahaha..


ketiga, terima kasih juga kepada cik pembaca senyap blog saya kerana anda telah memblock blog anda dari pandangan pelnglihatan saya..
syukur sangat2...
anda lebih cepat bertindak ( cepat melatah )
jadi selepas ini tak perlulah anda menuduh saya meniru aplikasi yang sama dalam blog anda sebab saya tak boleh tengok blog anda yang diva tuh kan.. 
jadi kalau sesekali tersama aplikasi maknanya anda tak perlu merasakan anda telah di follow..
ingatlah bahawa bukan anda seorang yang mempunyai blog
juga, bukan blog anda yang menjadi idola saya
mintak di jauhkan la..haha


keempat, saya tak kisah pun anda buat begitu sebab saya tak buat salah
aplikasi ni semuanya sama
ye cik pembaca senyap..
harap maklum ye..



No comments: