Happy Cat Kaoani -->

Thursday, May 13, 2010

Tak tahu benda apa nak tulis tapi tetap nak tulis

hari ni tak tahu apa nak tulis lagi
tapi yang pasti nak menulis.
biaq pi la apa nak tulis.. redah je..
memang suka merepek2
sangat suka..suka menulis tanpa hala tujuan


::tak matang::

ini satu hal
saya tak kata la saya matang sangat tapi lebih elok rasanya kalau kita cube jadi matang
saya tahu itu hak kamu
tapi saya nak kritik
dan saya nak ingatkan kamu
suka hati saya la nak kritik kamu
kalau kamu nak melenting pun suka hati kamu
saya tak pernah kesah
haha =D


untuk orang yang matang tulis berlapik
tulis perli tapi pedas sebab siapa yang makan cili dia yang terasa pedas kan?
jadi kalau kita bagi hint je mereka selalunya dah faham
untuk orang yang matang tak cepat melatah
atau cara pembalasan mereka lain
saya sedang katakan tentang cara penulisan blog juga caci maki untuk orang yang mereka tak suka
memang itu hak kamu nak tulis apa
its up to you..
tapi beware, orang akan tahu dari setiap penulisan kamu tu
kamu ni jenis macam mana
suka bentak2 ke atau sindir2 je..
sebab kalau sindir sikit, org tak matang ni akan melenting dan tulis benda yang menghilangkan rasa hormat orang lain kat dia


jadi menampakkan kamu tu sangat tidak bijak menguruskan emosi kamu
kamu teras je terus maki hamun orang tu
tapi orang tu tak de apa pun
kau kadang2 pikir bende yang orang tu tak buat tapi ko pikir dia la raja segala kejahatan dan punca penderitaan kau sekarang
hello kawan, u must think yeah? knp orang buat kau macam tu..
kau telah mengandaikannya
padahal kau yang buat
sorry la sape yang terasa, tak ade niat pun nak buat anda terasa
tapi mmg nak bagitahu la.. ^^,
ape pun kat sini pointnya cuma satu
ye..
satu je tak pyh susah2 pk bende lain
pointnya kamu tu selfish..
faham kan selfish?
ala, macam jual ikan tu.. ala2 pentingkan diri gitu..
hahhaha..


kasihan kamu kadang2
yelah, bukan apa saja raih publisiti murahan dengan mem'bold'kan serta membesarkan dan mewarnakan tulisan dalam blog anda tu dengan sebesar mungkin yang menunjukkan kamu tu sangat marah..
*marah sangat la kunun.. dia tak pikir marah orang
hah! tu sume nak raih publisiti la kan?
biar orang akan sedar apa dia tulis, buat orang akan sedar apa dia rasa..
kui2.. kali ni nak kene mintak maaf lagi ke sebab buat anda terasa?
tak perlu kot.. untuk apa kan?


setelah itu saya luahkan semua saya dengan ini mahu berterima kasih sebab sudah membaca liputan kemerepekan kata2 saya
kepada sesiapa yang paham teruskan pemahaman anda.. sememangnya anda harus paham..
dan kepada sesiapa yang tak paham
saya tak pernah paksa kamu paham.. just ignore it if not in this group..tq.



No comments: