Happy Cat Kaoani -->

Friday, May 14, 2010

:: Si Putih GeBu ::

salam,
hari ni saya nak berkongsi cerita si puteh gebu saya
nama dia yanti..
wow.. putih xde la putih sangat sebab dia ade mix choc cikit..
kucing siam.. =D


saya sayang beliau
mula2 kami rancang nak buang beliau dan adik beradiknya yang lain
tapi bila adik beradiknya mula mati satu persatu kami tak jadi buang
kini, tinggal dia yang bersemangat meneruskan sisa2 hidup
cewahh,,heee


ni la yanti..si putih gebu saya
paling best bila dapat tepuk punggung beliau
haha..
dia sangat suka mencakar..bermain..
cakar2 manja..haha
tangan saya banayak luka sebab beliau..
kui2..


dia jadi dah tak putih sangat sebab suka golek2 kat kaki lima rumah
haha..walaupun sebenarnya dia pernah mandi sekali je seumur hidup dia ni tp dia tetap disayangi
nak kata busuk tu jangan cakap..haha


si yanti ni suka sangat minum air dekat tadahan hujan ni
haha



okeh2, spek tu aku punye bukan si budak putih ni punye ye..hahaha
lalala..

sampai disini sahaja.
tata ^_^

No comments: