Happy Cat Kaoani -->

Friday, April 30, 2010

Rindu ke Sekolah...

tadi saya teman mak saya ke klinik
selepas ke klinik saya dan mak saya ke kedai melihat2 barang
lalu saya melihat barang peralatan menulis dan segala macam stationary yang warna warni dan cantik2.
lalu saya rasa mahu kesekolah semula
walaupun pada hakikatnya saya hanya suka barang2 yang cantik2 itu.

dulu masa saya sekolah selalu rasa masa panjang lagi untuk bersekolah
lambatnya mahu habis sekolah dan masuk universiti
lalu masanya pun berjalan dengan pantasnya
dan saya telah habis sekolah juga telah masuk universiti
tapi masih mahu kesekolah
kerana memori di sekolahlah yang paling berbekas dihati
memori di universiti juga tidak kurangnya
malah sgt banyak..

lalu waktu melewati sekolah lama saya akan pandang sekolah saya
sekolah saya tu sudah lama, dah tua pun..
mak, abah, dan kakak saya semuanya menuntut di situ..
sekolah yang memberi pelajaran kepada kami sekeluarga..

okeh2.nk beli liquid la, pemadan, staple, puncher, clip..eh, ntah ape2 lagi yang cumel2 tu
geram saya.pensel tekan2, pen, highligther..ehhh...
xboleh jadi ni..
bila tgk kotak pensel, crayon,pensel kaler lagi la saya teruja..
memang sgt seronok...
eh, dah2,,jangan merepek la..haha
MySpace

*kenangan2 di sekolah mula muncul..mane kawan2 sek men saya? mari reunion lagi..lagi dan lagi..rindu kamu semua...

No comments: