Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, July 8, 2015

Ramadhan ke-21







Assalamualaikum.. 





harini dah puasa ke-21 dah kan. rasanya cepatnya masa berlalu. ish. aku rasa dah berzaman aku tak bukak blog ni. jangankan kata bukak, nak update pun pemalasnya masyaAllah. padahal banyak gila nak update blog. disebabkan internet macam chipsmore, jadi keadaan itu buat aku makin malas. ni pn aku pakai wifi telefon. roamingkan dia. wifi celcom ni aku malas betul nak buat macam mana sampaikan tak boleh roaming. apa masalah tah.




last entry aku bila tah aku pun tak perasan bila. pemalas sungguh nak tengok. tau2 bukak je terus la taip. padahal bukannya nak taip apa pun. 



sekarang ni walaupun tak kerja tapi bizinya mengalahkan ada kerja menteri besar. hahaha. nasiblah blog. kau dah macam tukun dah. nasib tak naik teritip je. kahkah. 



korang mesti bukak puasa best2 kan? alah.. aku makan simple2 je hari2. paling win pun masak biasa2 je. bukan ada benda yang special pn. tapi biasanya tetap jugak orang nak cerita kan. haha. samalah dengan aku.




whoaaa..kenapalah tetiba gelap gelita ni? iols nak pergi pejabat pos ni uols. lambat la hujan nnt. ok la babai uols. 









No comments: