Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, September 30, 2014

Accident




Assalamualaikum..



tak tak. tak parah. malah aku tak cedera pun. kereta je cedera sikit. sikit2 pun kena jugak la rm550. banyak jugak tu kan? 


aku jadi marah geram dengan budak naik motor tu sebab memintas tak tengok orang signal ke orang nak memintas ke apa semua. bodoh sangat. geram aku. tak pasal2 kau sondol kereta aku. kereta aku kemek. biadap betul tau. 





 
tula 3 tempat dimana budak naik motor tu langgar dan dia jatuh, aku tak jatuh. haha. takkan lak aku jatuh. dalam kereta kan. ok. tak lawak tak tengok kereta kemek macam tu. grrrr.. marah ni marah..


merasa la budak tu seketul dia ayat dari aku. pastu aku pun saket hati sangat. sebab kes2 gesel kat kampung macam ni mesti orang tak endah. report polis pun bukan berguna. huhu. tensi dunia ini.


last2 pekena rm550. ketuk sekali cat. aku buat kereta ni dekat bengkel kecik dekat kampung aku je. orang cina buat tapi mesti orang kenal sebab dia pakar ketuk kereta. 





lama dah acident ni bulan lepas sebelum merdeka tu. tapi hantarnya masa merdeka. sebab masa merdeka akak balik kampung jadi senang nak hantar. lepas hantar terus zasss ke JB. berjalan moh kita. haha.. nampak aku risau ke macam tak risau??? ala.. tayah risau la kalau hantar kat sini. gerenti licin kemek ko tu. haha





try shawl baru pastu color block sikit. hahaha.. berangan jadi cantik pun jadilah. sape lagi nak puji kalau bukan diri sendiri. hahahahaha


ok sayang sekalian. 



babai!




No comments: