Happy Cat Kaoani -->

Saturday, July 12, 2014

Cuba try test

Assalamualaikumm..

Aku rasa ni percubaan kedua aku update blog pakai hp. Walaupun rasa malas nak update pakai laptop tapi aku gagahkan jua.

Apa khabar korang bulan2 puasa ni? Sihat? Alhamdulillah.  Baguslah. Semoga semua orang sihat dan dapat beribadat dengan sempurna.

Buka puasa apa tadi? Mesti baru habis makan kan? Senak?? Tersandar? Jangan macam tu bang... solat maghrib dulu la. Haha.

Saje je buat dialog macam bagus ni. Haha. Saja test market guna hp. Elok ke tak. Kalau elok nampaknya memang aku update pakai hp je la lepas ni. Haha.

Nampak tak pemalasnya manusia ni. Haha.

Niat hati nak cuci kereta. Esok mesti cuci kereta. Hihi.

Ok la. Moh solat mgahrib semua.

Assalam..

1 comment:

Ezy Loy said...

ok je kot apdet gne enpon..