Happy Cat Kaoani -->

Friday, June 20, 2014

Semua pasal bola!





Assalamulaikum..


sekarang seperti yang semua tahu. paling hangat adalah FIFA World Cup Brazil 2014. sangat la membosankan bagi aku. lantak pi nak kata aku tak mengikuti perkembangan semasa pun. lantak pi. ahaha. tak suka pasal bola dari kecik dan apa2 sukan pun aku tak minat. haha. sebab tu badan iols bulat kan? haha. janji bahagia. kuikui





annoying sungguh dengan benda ni. jangan ada sesiapa yang tanya aku pasal bola atau seangkatan dengannya. aku takkan tahu dan kenal benda2 ni. jangan berharap aku ni suka bola atau sebagainya. hahhaa.


amaran sungguh tau. jangan ada suara2 sumbang yang tanya aku kenapa. dah tak minat nak buat macam mana kan? haaa.. tabah je la dunia. 


bagi yang minat sangat tu jangan lupa. musim2 ni berjaga malam sebab nak tengok bola. jangan puasa nanti buat2 lupa nak berjaga atau nak sahur pulak. luku kepala awok. haha.


pesanan kepada semua yang terlibat. kuikui..



ok. senyap. tayah cerita pasal ni lagi.



No comments: