Happy Cat Kaoani -->

Sunday, March 30, 2014

Aktiviti Lepak Zaman Bila Ntah!





Assalamualaikumm..



gambar melepak zaman bila tah ni pun kau nak tepek jahhh. antak. janji aku bahagia. haha. poyo sangat tau perempuan ni nak tepek gambar entah bila2 tah. ala, hari tu je pun. aku pergi rumah kawan aku bual2 lepas tu kawan aku ajak melepak tepi pantai. 


ala, kampung aku kan tepi pantai jadi hidup dengan pantai je la hari2. mengadap laut tak pernah jemu. boooo.. tipuu.. aku jemu jugak kadang2.hahha




ni Jabatan Ukur dan Pemetaan buat. ada dekat tanah area tepi laut hujung kampung. zaman bila letak benda ni pun iols tak tahu. tapi aku rasa macam vintage sangat benda ni. so aku snap la.haha.






tepi pantai. masa air surut. sebelah kanan tu Pejabat Imigresen. boleh je buat passport kat situ. tapi seminggu la baru siap. sebab dia kumpulkan baru bawak ke JB. jadi kalau nak buat senang je. bawak gambar terbaru dan passport lama. isi borang pastu hantar. agak2 seminggu siap la. jangan risau. boleh dah melancong! hikhik









cakkkk... hahahaa.. poyos gila. muka dah hilang bedak dah. lantak kau la labuu.. petang dah ni. matahari nak terbenam dah. kawan aku ni sibuk ajak pergi jalan2 so aku pun ikut je la. best jugak pergi kawasan air surut ni. korang boleh turun dan main kutip2 batu bawah tu. 





punggung selambak! hahaha. nampak tak air surut tu. meh turun. best tau! ade ketam kecik, ade batu2 bentuk unik. haha







last but not least muka sebesar pinggan please! hauahahaha.. 



babai!







No comments: