Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, September 24, 2013

Impian dan angan-angan





Assalamualaikum...



apa khabar semua? malam ni nak beritahu apa yang aku suka. salah2. barang2 rumah iaitu perabot dan barang2 dalam rumah yang aku suka. corak dan warna ye. hihi


bila aku dah ada bilik nanti mesti terfikir nak perabot warna apa. nak buat apa, nak susun macam mana kan? macam tu jugaklah aku. rasa nak sangat la mengubah dan menghias rumah sendiri dengan hasil sentuhan sendiri. gitewwww.. mengada kan? hahahaha.. pedulik.. angan2 tetap akan terus jadi angan2 kalau kita tak cuba realisasinya kan??


ewahh.. berfalsafah pulak kau ni. tayah banyak sangat intro boleh tak? boringgggg.. *sambil padang kiri cakap dengan tingkap..* biasa buat kan?? huahahahaha. kejis...hahha


ni la barang2 yang aku suka sangat. selain harganya yang berbaloi2 juga keadaan yang sangat mininum pun boleh. ewahhh.. macam kau ada duit sekarang kan? hahaha..





boleh bayangkan murahnya almari 3 pintu ni? masa ni ikea tengah sale. so aku saje je usha. bukan apa pun. sebab nak beli memang tak lepas sebab jauh benor. huaahahha.. sedinyaa!almari ni dah la besau, murah, warna putih pulak tu. waaaa.. sukanya aku. warna putih ni bersih je kot. rasa macam nak sangat seketul letak dalam bilik..





ni cermin. saje la letak dalam bilik kan. perempuan, mana boleh dipisahkan dengan cermin. PANTANG namanya kalau ada cermin besar tapi tak guna. guna means ambik gambar buat ootd. huahahaha.. kesah pulak kalau orang nak marah. bilik kita, cermin kita.. ewahh.. makin kuat la melaram! hahaha






selain warna putih, aku jugak suka warna coklat. warna2 alam giteww. memang la aku suka. tak pernah bertukar kesukaan aku tu. wakakaa.almari ni pun murah sangat. ada 3 laci. boleh simpan macam2. mostly barang2 dalaman la kan kalau wanita tuh. hikhikhik






para2 letak atas barang2 comel. dan ringan sahaja. jangan letak barang2 berat. nanti roboh pulak. hahaa,, tapi lagi best kalau boleh letak frame, novel2, dan pewangi atas ni. mesti kiut miut. hahahaha






rak tv. rendah, putih. simple dan mudah diurus dan dibersihkan. waaaa.. sukanya.. harga pun berbaloi2.. tengah sale ni. sape nak grab cepat2 grab nanti kehabisan stok melopong pulek. hehehe






sofa jenis ni paling aku minat. namanya Chinese Longue. harga biasa mahai. harga lepas sale murah... sukanya. sofa bentuk L ni. hujung tu noleh buat tidur. lepak2 baring sambil baca novel, main kucing ke atau saje lepak tengok tv.ewahh.. berangan bukan main sungguh aku ni. hahaha




















senduk sudip comel ni pun aku suka. harganya pun berpatutan. warna pulak warna kegemaran aku. hahahaha.. sungguh la mak aku kata aku ni bosan. warna yang tu je aku suka.ahahhaa.. tak apa mak, nanti mak datang rumah iza mak tahu la semua barang warna putih, hijau dan coklat je. hahaha..


mak kata tak lawa. pastu aku tak suka ada bunga dalam rumah. macam errr.. tak sesuai. tapi kalau bunga lili atau warna putih daun hijau aku suka jugak. cuma tak suka bunga mengarut2 dengan warna ntah apa2. ahhaha..


ni smeua impian aku la. kalau aku dapat rasa seronok sangat. tapi bila akan datang nanti tengok macam mana. aku akan cuba pujuk bakal suami aku nanti suka warna ni. tak kira! hahahaha.. kesian beliau. siapalah tu yang malang kena dengan aku. hihihii..


ok la. nak makan pulak. babai sayang2 semua..



=D


1 comment:

Puan Ezy said...

smge angan2 awk mnjdi kenyataan nt..
=)