Happy Cat Kaoani -->

Friday, August 30, 2013

Jumaat yang indah





Assalamualaikum..


selamat pagi dan selamat hari jumaat semuaaa.. sihat tak? harap korang semua sihatlah hendaknya. hari ni akak aku ajak pergi makan satay. jadi kena la keluar awal. dalam tengahari dah kena keluar. tapi mak aku bertenang je belum masakkan abah aku. aku nak masak tapi abah bawak balik benda ikut tekak dia. aku ada tekak aku. so kesimpulannya aku malas masak. biarlah mak masak ikut selera abah. hurmmm...


malam tadi aku dah mula main games candy crush. aku memang dah kata kalau habis belajar nanti baru aku akan main games tu, biasalah. konon komited dengan belajar masa belajar tapi hampeh. main2 jugak. 


hari ni dah level 13 dah. hhaha.. bolehlah. sejak2 ada internet ni aku nak main kan. ada la sumber internetnya, kalau tak mana nak dapat sumbernya kan?? hhehee


ok. aku nak bersiap nak pergi keluar. so kalau ada apa2 aku cerita lain kali okeh?


babai!






No comments: