Happy Cat Kaoani -->

Saturday, June 15, 2013

Malam Pra Graduan





Assalamualaikumm..



holaaaa.. apa khabar semua? dah makan?? aku dah makan jemput2 milo. made by me. warna konfem la itam. tak de gambar. aku tak ambik gambar pun. malas. aku goreng masa maghrib. terkejar-kejar nak solat maghrib. 


masa 3/6/2013 hari tu ada majlis MPG untuk fakulti aku. kira macam dinner pra graduan bagi pelajar semester 6 la sebenarnya. dah kata dinner. kena la melawa bagai. tema RETRO RENDEZVOUS. apa maksudnya pun aku tak tahu. jangan tanya aku. tanya penganjur. hahahaa


aku? konfem la tak ikut tema. kuasa pulak aku nak ikut tema. hahaha.. ikut tema aku sendiri buat. aku punya suka. aku suka apa aku pakai takde ikut tema bagai. tak kuasa aku nak melayan tema yang ditetapkan tu. sebab aku tak boleh pikir macam mana nak pakai tema retro tu. memang takkan pernah nampak retro la kalau aku pakai. 


so, aku decide aku pakai apa je yang ada, ada certain benda yang aku beli. tapi long term la. aku bukan pakai untuk MPG ni je. aku pakai sekali time raya rasanya tu. tak pasal2 tema raya warna hijau aku pilih tu. aku paksa akak and mak aku beli baju raya macam tu. abah aku tayah la cakap dia ikut je. bukan tahu pun kitaorang ni beli warna apa untuk dia. baju pun dia tak pikir untuk diri sendiri. so, semua serahkan bulat2 kat kami. jadi suka hati kami. huehuehue


so, aku pakai apa yang aku rasa nak pakai. tak cantik? terpulang. aku bukan nak dress up jadi queen of the night. aku pakai sesuka aku je. nah.. aku bagi. tengok la




mempersembahkan makcik gemuk yang berdress up macam makcik2 jugak, hauhahaha.. suka hati akulah nak dress up macam makcik2. yang penting tertutup lemak2 degil aku ni. hahahaha.. aurat lebih penting dari berlawa2 sampai tak ingat dunia yang sementara ni. ewahhhh.. padahal nak kover kata baju kau tak lawa. hahaa.. aku paham.







my girlfriends. hopefully friends forever kita semua ye. nak akhir2 sem ni sedih2 pulak. hehehe.. nak bersedih2 pulak kononnya. semua lupa masa ni. nak melaram dan snap picture je masa ni. benda lain dah tak ingat dah. 




MPG ni dibuat di Concord Shah Alam. so, malam tu kami beramai2 la pergi sana naik kereta sendiri. nasib baiklah kami ni ade kenderaan walaupun tumpang2 kereta orang. at least ade jugak la. kalau nak harapkan bas, bas cuma disediakan pada sesiapa yang tulis nama je. yang tak tulis tak ada tempat naik bas. blerghhh... jahat tau! hahaha






yang belah atas tu my housemates. ramai kan? ade 7 orang. of kos la semua perempuan. takkan la ada jantina lain atau jantina ragu pulak kan. ahhahaa.. jangan nak cari pasal. dudak lelaki depan pintu tolong betulkan pintu pun makcik atas rumah dah cakap macam2. tak mau la ada bad record pada kami ni. tercalas image baik kami yang sopan anggun tuh.  one time ade pernah aku sentap dengan satu insiden. bukan salah aku tapi terjadi sebab aku. maafkan saya housemates. kita jaga maruah sama2 ok.. sobssss





nombor beruah yang tak bertuah langsung. tak dapat apa langsung masa malam tu. hahaha. kuciwa gua. tapi tak pe. kan gua nak jadi biar orang tak perasan. so tayah la nak mencapap naik atas pentas nak ambik hamper or barang2 lain tu. tapi tipu la kalau aku tak berharap . sejujurnya aku berharap sangat. tapi muka kontrol ayu konon tak berharap. biasalah. ego. kahkahkah!






ni adik2 angkat aku. tetiba kan.. kakakakah. bukan la ni kawan2 aku. kira kawan rapat la jugak. boleh bergurau senda dan mempersendakan. asal sentap memang nak kena. aku jenis tak yah nak sentap2. menyampah aku tengok. 


banyak lagi gambar tapi ni je la aku tepek. takkan nak letak bebenyak. letih aku woi. banyak lagi kerja aku nak buat ni. ok la. aku nak edit gambar untuk esemen ni. nak compile esemen ni esok. jangan ganggu aku tau. nak komen2 la. nanti aku tengok dan balas. ceaaaa.. padahal bukan ada orang komen pun. hehehe..


biasalah feeling orang kenal. padahal seketul dua je manusia yang kenal aku. sobssss..hahaha


babai sayangs!




1 comment:

Her Illusionist said...

Bestnye!

Bila bab cabutan bertuah tu, teringat pula ME tunggu cabutan bertuah di LILAC :D

*Selamat Bertemu Kembali :)