Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, April 2, 2013

Miss them already!





Assalamualaikumm.. 



selamat pagi! weee.. apa yang gembiranya pun tak tahulah. selamat hari selasa semua. entah la tak tahu perasaan hari ni. perasaan yang bersama pagi ni macam tak hepi tapi tak lah sedih. hehee..












i really miss them. miss them damn much! rindu nak peluk2 cium tampar manja budak2 nakal dan busuk ni. hehehe.. kalau aku balik memang selamat la diorang aku mandikan. aku main hari2. mula la nak tunjuk manja dan nakal dia tuh. hehehe..


geramnya kat diorang ni. lambat sangat balik rumah. aku dah rindu gilos kat diorang. nak main dan buat diorang tensen. hehehe. aku suka buli diorang sampai diorang bengang. tapi manja bukan main. mengade!



nak balik. cepatlah cuti mid term.. wuwuwuwuwuuuu..




No comments: