Happy Cat Kaoani -->

Sunday, April 7, 2013

Kenangan Di Puncak dalam genggaman!





Assalamualaikum..



ermm.. ermm.. ermm.. nak mula cerita macam mana eh? aku pun dah tak ingat dah cerita apa aku nak cerita. banyak sangat benda yang nak cerita tapi tak boleh cerita semuanya pada blog ni. banyak sangat kekangan dan halangannya. benda ni public bukan aku sorang je boleh tengok.





ni dapat dari kawan aku. dia tulis buku ni. Pepol. nak tengok or nak beli novel dia boleh la ke blog dia atau wasap/mesej/bbm beliau. sangat peramah dan baik. jangan risau kalau nak beli novel dengan dia. sporting je ni. sempoi. hehe..


dia hantar sendiri pada saya dekat depan rumah. tak main pos2 tau. special. hehee.. tapi bayar la kan. takkan free. aku belum habis baca tapi kawan aku dah habis baca. hehhee.. kenapa nama dia kenangan di puncak? sebab penulisnya dulu study di Puncak Alam. hehee


jadi sila ke blog beliau. Yespepol




=)




No comments: