Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, March 6, 2013

New semester!







Assalamualaikumm...



lama sangat dah aku tak menulis dekat blog ni. dekat dua bulan kot. sebab cuti sem lepas tu naik2 sini je dengan bizi sangat dah tak sempat nak update.


berdirinya saya disini adalah ingin menyatakan bahawa. apa ke masalah budak ni cakap macam nak debat? hahahahhaa... 


sebenarnya nak bagitahu yang aku dah naik sem ni dah 3 hari. dan semester ni sem 7! yeahhhhh... tuanya gua! cacat transkrip aku disebabkan masuk sem 2 keluar sem 7 ni. hauahahhaa.. sedih tapi nak buat macam mana dah redho awal2 lagi dah. 


keadaan macam biasa je la dekat Puncak Alam ni. panas. pagi2 sesak. tapi yang bestnya kelas aku sem ni semua mula pukul 10.30 dan habis pukul 12.30. pastu petang tak ada kelas. ade satu hari je hari selasa aku ade kelas petang. lain2 semua petang boleh lepak2 tido. hahahaa.. best kan?


jadi sekarang ni pun aku nak tidur dulu. bagi rest diri sebelum aktiviti petang ni. wehoooo







nah ni tok halwa mata korang. seketul makhluk comel berpipi gebu berlubang hidung dua, hehehehe



babai!





No comments: