Happy Cat Kaoani -->

Saturday, March 30, 2013

Jalan2 cari makan malam2









Assalamualaikum semuaaa...



selamat malam. dah lewat sangat kan hari ni. hahaha.. tapi still membasuh baju dan buat kerja lagi aku ni. kang tak sedar aku tidur je terus kan. hehee. biasalah tu. 


tadi keluar makan sat. kunun nak makan dekat2. konon la. tapi hampeh jauh jugak dibawaknya sampai subang nun. kemain! makan malam je pun. bukan ade apa pun. makan buat alas perut je tapi carik tempat sampai senak perut makan malam ni. hehehhehe..


sekali sampai Murni SS2 Subang haaa.. ambik kau kemain jauhnya la dari Puncak Alam yang berada dipuncak ini. tapi kawan aku ni jenis tak kesah. semua dia ok je. maka terbawalah kami kesini. last pergi sini setahun lalu dengan kawan2 aku jugak tapi yang bawaknya orang lain. ni orang lain. tak apa, janji dua2 sampai! huehuehue


dan kami order makanan ni! weeee.. sebenarnya dulu masa datang sini tak tahu nak order apa. sekarang dah tahu baru la nak yang tuuu... yang niii.. yang tu sedapp.. yang ni sedapp.. kemain kau laju je order! hahahha..













ini la hasilnya kami menternak lemak malam ini. terima kasih kerana membawa kami berjalan jauh2 semata2 demi sepinggan besar makanan ni semua. aku makan spaghetti Alio Oglio. haaa.. sedap! i loikeeeeeeee...



sesiapa yang tak pernah datang makan lagi dekat sini moh ler datang. dijamin sedap! air super banyak. makanan tak pernah mengecewakan. walaupun ade la sikit2 kelemahan tu. biasalah kannn..hehehee


ok2. dah malam. sila jangan terliur ye! 



tatatititutu.



nite.. assalamm..




No comments: