Happy Cat Kaoani -->

Thursday, January 17, 2013

Rindu budak gemok!






Assalamualaikum semua..



weehooo.. dah lepas 3 paper. one more paper lagi. semoga dipermudahkannya.. paper tadi ada spot tapi tak semua spotnya masuk. biasalah. ada jugak yang KBKK. kena pikir sendiri then tulis. aku meman tak ingat ayat2 la kan. main bantai je. grammar hancur! macam tak pernah ambik BI! haahhaa.. punoh!!


sekarang ni tengah rehat2. tapi siang tidur mati. whoaaaa.. mengantuk gila beb! mana taknya malam dah berjaga study kononnya. lepas tu balik exam naik bas. jalan kaki panas2 naik rumah. ya ALLAH! panasnyaaaaaaa... Tuhan je yang tahu. huuuu..


esok la mula nak study. paper last aku 21 haribulan. petang pulak tu. ishhh.. tak suka exam petang ni. mengantuk. lepas tu nak berebut nak solat zuhur lepas tu nak berebut pergi exam. sungguh la tak suka! hahaha..


laptop hang2 malam nih. kenapa ntah la. tensen aku. nak update entry pun tak boleh. ni boikot ke hape? hehehe.. tak sabar wehhhhh.. tak sabar nak balik rumah. nak main denga si budak gemok busuk tuh. aku rindu dia wehh... dia je tempat aku melempiaskan sifat buli aku ni. sebab aku ni sangat sopan santun di kalangan manusia. tapi kalau dengan budak gemuk tu aku tak kesah nak buli ke hapa. tak kesah kalau nak tepuk punggung dia banyak kali pun tak pe. hahahah.. suka aku bila tengok dia marah! haahaha.. comel je.





saat dia dilahikan. budak gemuk bernama Kecik. yang putih tu dia la. yang adik beradik yang lain dah mati sebab mak dia bias tak hiraukan yang lain. dia layan budak warna putih tu je sebab sama warna dengan dia. hehehehe...







ni dia tengah membesar bagai johan! huahaha.. masa ni sangat nakal! nakal yang teramat. ni masa ni tengah tengok akak aku tanda buku sekolah. dia geram tengok tangan akak aku pegang pen merah jalan2 atas buku. tu dia suka terkam. akak aku pulak akan menjerit setiap kali dia terkam. lagi la dia suka menyakat akak aku tu. kecik2 pun pandai menyakat wehhh.. nakal bukan main!! hehehee..






ni dia dah besar sikit. dah mula tunjuk belang. tu dah nampak belang2 dia kat kaki tangan dia ni. tu la namanya tunjuk belang. kucing2 aku versi putih macam ni la. kecik2 putih dah besar2 mula la kekuningan dan kaku berbelang2. haiiii budakkk... sama je korang. bosan aku tengok warna sama je. hahahaa










dua gambar ni lastest masa aku balik cuti study week hari tu. aku berkihkan kereta tapi dia sibukkkkk nak tahu apa dalam kereta tu. nak check semua tempat. al maklum la budak ni tak pernah naik kereta. ni pun naik kereta tak bergerak. yang bergerak tak pernah lagi. kesiannnn.. so, aku bagi can la dia main2 dalam kereta.


bukan reti nak menolong aku. nak main je kerjanya. aku cakap suruh keluar marah. jeling2 aku. nak duduk dalam kereta jugak. jakun sangat budak ni. tolonglahhh!! hahaha


tengok hidung besar dia tuh? macam singa dah muka dia. nampak sangat anak jantan mak dah besarrrrr! weeeee... budak ni dah besar debab, gemok dan nakal. suka sangat kacau orang buat kerja. kalau aku kemas2 barang mula dia menyelit celah2 barang tu. nak jugak perhatian sebab orang tak beri perhatian kat dia masa buat kerja kan...hehehehe


poyo sangat kau Kecik! hehehee..


we will meet soon sayang. wait kakak. ehehehe.. balik ni aku mandikan kauuu..nanti kalau anak orang penilai tu datang kau dah wangi2 dan boleh dibuat main. hehehee..



babai!







No comments: