Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, January 2, 2013

1st Day sekolah dan Final Exam!






Assalamualaikum semua..


selamapt pagi yang indah. aku baru lepas minum2 dengan kawan. kenyang jugak rasanya. tu yang malas nak buat sarapan sekarang tuh. jadi kawan2 yang lain kalau lapar sila la buat makanan sendiri ye. mak2 ni dah malas nak buat breakfast. hikhik..


semalam aku tidur awal gila okeh. pukul 11 lebih dah menungging sambil buat akaun. hahaha.. sumpah mengantok sangat semalam. padahal aku tidur siang kot semalam. adelah dalam 2 jam macam tu. tapi siang tu pun aku rasa tak puas sangat. rasa tak nak bangun. hahaha..


hari ni adalah 2.1.2013. bermulanya hari persekolahan bagi adik2 yang bersekolah! waaaa.. dah naik sekolah dah kan? rasa macam sekejap je kroang cuti sekolah. kami yang tak cuti ni rasa korang punya cuti amat singkat. sebulan je macam tu. 





cumel je budak2 ni alihkan bongkah 2 jadi 3 kan. hahahaha... comel je. padahal aku tak suka sangat dengan danbo kepala kotak ni.tapi bila nampak dia comel macam ni rasa best jugak. hehehee..


aku akan exam jumaat ni. tapi sekarang ada beberapa hari je lagi nak study. aku ni memang pemalas nak study awal2 plus aku memang tak reti akaun ni. so memang slow bin lambat je la aku nak study. orang lain dah study laju2. aku akan study laju2 hari ni. harap dapat la catch up eh. risau jugak ni. aku nak dapatkan result yang baik. huuuu...






risau memang risau tapi masih mengadap internet dan laptop je. biasalah ni. kalau tak ada laptop tubosan pulak aku. jangankan nak study nak buat apa2 pun tak menjadi kalau tak ada internet ni. aku bajet nanti aklau aku dah kerja dengan akak aku duduk serumah aku nak masukkan internet dalam rumah. senang nak main laptop. tak ade la kena bukak hp je. mengharapkan internet BB aku yang slow tuh. hahaha


sadis kan? kalau ada internet boleh tengok cerita macam2 dekat internet. so tak bosan sangat. hehehe..


korang dah sarapan? aku belum lagi. minum air je tadi. bukan makan apa pun. kira oke la. kenyang jugak.
nak buat sarapan memang la aku malas.


ok la. selamat pagi dan selmat tidur. hehehee



=D




No comments: