Happy Cat Kaoani -->

Friday, November 23, 2012

Keseronokkan Tak Berbelah bagi..






Assalamualaikumm...



malam ni sangat bosan. lama sangat tak pergi jalan2 dengan kawan2 lepak2 gelak2. kalau dulu, selalu sangat. pantang rehat2 je tak ada benda mula la ade orang  ajak pergi sana sini. sampaikan kena pikir dua tiga kali nak keluar ke tak. yela, pikir pasal duit lagi, penat ke, esemen ke.. tapi kalau haku jarangggggg sangat menolak aihhh..wakakaka.. selalunya aku sebat je. aku suka berjalankan. mula la nak kesana kemari. sebab jalan2 adalah best walaupun dengan poket kering..wahahaha..



nak2 kalau malam2. aku rela ikot dari tinggal kat rumah sesorang. almaklum la dekat puncak alam ni tak berapa selamat sangat. kalau nak ikotkan dulu dekat shah alam pun sama je ketakselamatannya tapi better kot. aku rela duduk rumah sensorang dari kena berjalan2 dengan hati yang tak rela. sebab biasanya aku malas. lagi best aku duduk tidur dekat rumah. wakakaka..



aku rasa nak jalan2 sangat sekarang ni. dulu ade la kawan kepada kawan yang selalu bawak kami pergi jalan2, makan, karoke walaupun aku tak pernah nak nyanyi tapi dia dengan rela hati bawak kami pergi mana2 yang kami suka. cakap je kat mana. walaupun duduk puncak dia sanggup ambik dan dan bawak pergi uptown sana nun. pastu antar balik kami2 ni semula tanpa bayar duit minyak sikit pun. wallla! seronoknya! 


yela, dia kerja. boleh la belanja makan. pastu tak payah kami2 isi minyak. kami2 kan student lagi. wahaha.. ingat lagi last keluar dengan dia. urmmm..urmm.. sem lepas. pergi up town jugak la. hehehe.. seronok dengan dia. dia akan ikut kita jalan kemana2. kalau aku dok sibuk pilih tudung, yg mana satu cantik dia pun sibuk belek2 jugak macam nak beli jek. padahal tengok2 je.bahahhaa...



hahaha.. tapi sekarang ni dia dah pindah tempat kerja. so, dah jauh dan jauh dari kami. sedih la.. hahaha.. sedih sangat kan. padahal kau tak dapat la jalan2 lagi kan? dasar..ahahaha



adui.. sampai pening ni ha menaip entry sebab panjang bebenor. panjang ke? baru membebel sikit dah pening dah. mengade betul la kepala ni. hantuk kat dinding nak? hahahahhaa.. apekah kau ugut2 kepala sendiri. kalau saket kepala kau jugak kan. hahahaha..



ahhh.. sudahlah kau iza. mengarut je tengah2 macam ni. pukul lelaju kang. hahahaa.. padahal mata dah mengantuk ni. kalau aku landing kepala sure aku berlayar ni sedar2 dah pukul 5 pagi. biasanya macam tu la aku hari2. sedar dah pukul 5 pagi. hahaa.. terus bangun tak boleh tidur. mula la aku membasuh baju la, tengok adam hawa la, baca blog orang la.. hahaha.. macam2 aktiviti sementara tunggu subuh tu.



lepas subuh kalau boleh tidur aku tidur la. kalau tak aku dok berjaga je la. sampai siang. kang agak2 pukul 11 macam tu barulah terasa mengantok bagai. orang lain baru nak bangun, aku dah nak tidur semula. hahaha..








entry ni malam tadi tulis tapi tak sempat post tertidur pulak. maka selamatlah dia dengan tidak berpost. jadi aku nak post hari ni boleh? tak boleh pun pedulik, aku nak post jugak! huahahaha.. 



ok. bai!




=)




No comments: