Happy Cat Kaoani -->

Sunday, November 11, 2012

Kesedapan Megi






Assalamulaikum...



semalam aku lapar sangat malam2 rasanya. sebelum tu dok blogwalking sana sini sikit2. lepas tu lepak2 baca entry orang. ternampak pulak la ade blog cerita pasal megi. masak dengan sayur2 sikit then tumis2 bawang dan cili. perghhhh.. menggugat iman pulak rasanya. macam sedap sangat megi dalam entry sorang ni.. hehehe..


maka aku merajinkan diri sendiri untuk memasak untuk tekak sendiri. sesungguhnya tekak ini sungguh terpengaruh dengan anasir luar yang boleh menyebabkan aku mengidam tahap dewa dewi sungguhpun hanya   sekeping megi. muahahahha.. *gilos ini budak*


tadaaa!!!






ni gambar sebelum. penuh semangkuk.. telur suku masak. kuning masih cair. ada kobis. lada dan bawang. nyumsssss! >.<






selepas. tada! habis licin! memang aku ni lapar sangat agaknya...huahahhaa.. macam kebulur. bila dah masak2 campur dengan bahan2 lain rasa macam banyak pulak megi aku ni. ke saiko je megi ni? hahahhaa... *bunguk sangat megi pun aku kata saiko*



yang pasti nak cerita pasal makan megi dan kesedapan megi kepada segala pelajar universiti di separuh masa kedua semester, kerana saat ini keadaan sudah semakin sengkek.. sedihnyaaa..huahahhaa..



tapi megi adalah hidangan paling sedap rasanya nak dibandingkan dengan makan2 yang lain. kalau balik rumah pun aku aku teringin makan megi kekadang. hahaha..




k la. tu je nak citer. bai! 







No comments: