Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, September 18, 2012

Semangat!!




Assalamualaikum...



rasa macam dah lama sangat aku tak refurbishment blog aku ni. dengan background yang membosankan. yang susun atur yang bosan jugak. dengan tak dapat bukak nuffnang baru ni cuba boleh pulak.  ehhhh... dah lain sangat nuffnang sekarang kan? jakun pulak aku.. eiii... bersemangat aku nak taip blog balik. sampaikan tak boleh tidur sebab nak surf itu ini. gila la.. padahal aku ni penat dalam perjalanan panjang dari kampung ke Puncak Halam ni tapi aku tetap gagah. 


ni bukan gagah buat2 tau ni gagah semulajadi. macam tak mengantok jadi terusssssss surf itu ini yang selama ni geram je aku nak tengok tapi tak dapat, ish2.. kesian aku kan?? hehehee


menggila tengok tutorial shawl dan tudung bawal. menggila jugak tengok online tudung. menggila baca entry2 orang pemes yang dah lama2, menggila jugak bukak youtube dan tengok online drama. macam2 aku gila sekarang ni. naik gila jadinya! huehuehue!


but aku aku cerita satu2. now kita kasi warm up dulu. nak pulun pun esok la ye.. ok tata titi tutuuuuu!!



=P




No comments: