Happy Cat Kaoani -->

Friday, September 14, 2012

Hal tak ada kelas dan berjalan sahaja..





Assalamualaikum semua..



korang sihat tak? aku sihat2 sahaja. sihat macam ni la. tapi aku masih saket kaki. dan tetiba balik ni aku rasa tangan kiri aku saket pulak. aku baru balik dari hantar kawan2 aku naik bas dekat Klang. petang tadi semangat pergi kelas pukul 1 sebab nak makan2 dekat cafe. lepas tu terus ke kelas. tapi baru parking kereta  keluar beberapa langkah dapat BBM dari ketua kelas. kelas tak ada petang ni. huehhhhh... kenapalah tak bagitahu awal2 wahai lect. kan bagus bagitahu awal2 kami ni boleh balik hari khamis lagi. tak payah tunggu hari khamis. hehhhh...


lalu kami pun sama2 la balik semua, hantar seorang balik rumah dan pecut terus pergi Klang Sentral dan beli tiket untuk ke destinasi masing2. ermm.. dua orang dah selamat naik bas pukul 3 dan pukul 4 dan sorang lagi kawan naik bas pukul 8.30 malam pulak. jadi masa yang terluang begitu banyak, kami pun jalan2 la dekat Setia City Mall makan dekat Seoul Garden. memang aku dah lamaaaaaaa mengidam nak makan Seoul Garden lagi. last makan masa aku diploma.. lama sungguh dekat 2 tahun dah.. hehehee


lepas makan apa lagi kami jalan2 la kat Setia City Mall. masuk kedai sana, masuk kedai sini. kemain lagi. biasalah kan, kita ni perempuan suka sangat tengok banda2 yang unik, comel dan warna warni. jalan sikit "ehhhh. tu cantiklah..jom masuk!" hahaha.. dialog biasanya macam tu la..ehhehe


lepas tu pergi tesco pulak. jalan2 lagi. masuk kedai tu, masuk kedai ni. semangat sana gelak2 semangat sini gelak2. haishhh.. baru lepas jumpa naik 2 bulan sekali dua kawan aku saket pulak. belum sempat nak berjumpa berjimba2 dah saket so terpaksa tangguh. dalam rancangan nak ajak kawan2 aku pergi Times Square, Jalan TAR dan kedai dekat Saujana Utama tu, tapi disebabka saket terpaksa la aku tangguh dulu..


dah balik rumah baru rasa saket kaki, saket tangan dan sebagainya. adussss.. kenapalah wahai tangan kiri kau saket pulak ni?? hadoiiii...


rasanya cukuplah hari ni aku berjalan berjimba, aku perlu rahat dan tidur yang cukup. jadi esok tak adalah terlajak kan. dah la tiket dah beli esok. aklau terlepas kan susah. huuuu...


ok, good nite semua.. salammm.. 



=)








No comments: