Happy Cat Kaoani -->

Sunday, September 30, 2012

Open house




Assalamualaikum...



hari ni aku pergi majlis makan2 rumah orang. rumah kawan aku sebenarnya. dekat Subang. ala.. katanya makan2 sempena sambutan hari jadi nenek dia dan majlis doa selamat. tapi tegahari la. bukan malam. maka, aku bersama kawan2 pergi la ke rumah beliau. hehehe


aku pergi dengan kawan2 naik kereta la. sebenarnya apa yang aku nak cerita ni? aku pergi sana makan apa? oh, ye, makan nasi lemak. roti canai dan kuih muih. ade kue teow goreng dan cencol serta ABC. tapi aku tak ambik. aku makan nasi lemak dengan ayam goreng pastu makan kuih cikit. dah kenyang sangat. kenapa ntah. aku syak perut masuk angin la. mana taknya otw ke rumah dia dari puncak alam banyak dah makan angin. makan pukul 2 pulak. dah lambat. jadi makan sikit konon kenyang la. hampeh..


balik2 rumah lapar semula. cehhh..hahaha


tu je aku nak cerita. hahhaa. nampak sangat la tak ade cerita kan aku ni. agak membosankan jugak la life aku ni. ok. ni nak bagi gambar setepek dua je. hahaha









sila cari di mana mata aku berada. hahaha.. sepet bebenor yer...hehehee



ok. babai! =P




No comments: