Happy Cat Kaoani -->

Monday, June 18, 2012

Selamat Pagi!






Assalamualaikum semua..



selamat pagi isnin! pagi yang sangat lemau untuk ke sekolah, ke temapat kerja mahupun ke kelas. hari yang super duper tensen bagi sesetengah pihak yang ada acara besar hari ini macam presentation, test dan sebagainya.. =)


kalau nak semangat meh2 buat sarapan yang sedap2 tapi nampaknya hujung2 sem ni makanan jadi catuan dan juga jadi berasingan. gara2 malas nak berkongsi beli ayam. ada sorang kawan saya tak suka ikan, so, makan ayam je. maka, demi menjaga dia kami makan ayam hari2. jadi kebosanan yang melampau dengan ayam, maka kami separate beli sendiri2. ikut suka. ada kongsi 2, 3 orang. aku? sensorang je la nampaknya. hahahaha..


tak apalah. janji aku makan. hari2 aku makan ikan goreng dengan budu n cili atau buat sambal kicap. sayur aku kecek2 mintak kawan2 aku sikit. hehehe.. malas nak masak sayur sorang2. goreng ikan je la. janji makan. lagi pun aku suka je makan ikan goreng. hehehee.. =)


saya simple je makan. tak kesah pun. ikan goreng dengan sayur sikit dah cukup. heeeee...


tak perlu nak masak susah2 makanan berempah bagai. cukup la ada garam, kunyit, bawang besar, lada. layannnnnn... =)






tengoklah.. meow pun malas nak bangun pagi. hehehe.. manjannya meow ni. nak peluk2 cium je.. ahahahaa...


k la. 



bai!




No comments: