Happy Cat Kaoani -->

Monday, June 18, 2012

Asam Pedas for Lunch!






Assalamualaikum...



tengahari tadi aku masak asam pedas ikan cencaru. ala, masak pun guna paste je. ikan pun sekor je sebab untuk aku je. sekarang rumah aku masak dah lain2 jadi suka hati kau la senah nak masak apa. hahahaha...


tapi aku suka. feeling gila bila hirup kuah asam pedas tu. rasa macam pedas semua cukup. hehehee.. tapi aku tak masak sayur sebab aku tak beli pun sayur. malas. makan sorang je kan. makan protien je la. hehehe










sajeeee nak bagi korang terliur. hahahaha.. padahal orang lain makan lagi sedap2 tengahari tadi, aku je makan asam pedas segera nih! kuikuikui


tak apa asalkan suka masak dan suka makan. aku sendiri je pun yang makan. bukan orang lain. so? lantak lahhhhh...hehehehe


korang makan apa tengahari tadi???





No comments: