Happy Cat Kaoani -->

Friday, June 22, 2012

Mengidammmm!







Assalamualaikumm...



sekarang aku sedang mengidam banyak benda. banyak okeh. megidam nak makan itu dan ini. hehehhee.. tapi memang tengah craving sungguh la ni. nak sangat2 benda2 ni. ada sesiapa ak belanja aku tak?? aku sayang pat belas kali. hehehehe...


paru sambal or paru goreg kunyit. perghhh.. marbeles!

nak makan ayam mcd. rangup2 pedas. mengancam! =)

rojak petis. kacang lebih.. nyummmm!

denderam manis2 ranggup! awwww..

cheesy wedges berkeju yang hottt... >.<

A&W waffle yang mengundang perut berkeroncong! T____T

haaaaa... tahu tak ni gambar apa? ini apam jepu tahu? inti kacang. macam pau. tapi tekstur dia macam apam balik.. ni pun dah lama sangat tak jumpa. errrr... rindunyaaa!

ni kalau dapat fries dia memang terbaiklah! burger pun merbeles!

ini memang tak mampu nak tolak. sedappppp sensangat! =)

ni roti khurasan @ roti arbak. dalam roti buger ade inti daging. sedappppp!

sotong masak itam. ini pun sangat marbeles. rindu mak ketat2..hukhuk!

ni kalau ada mau aku dok mengadap je ni. cantik sangat!..hahahaa

kari ikan yu. ni sangat2 marbeles makan dengan mee lidi. jadi mee kari yang superb! >.<

sedapnya egg tart! rindu KFC sek 7! aaaaaaaa!!!!



haaaaaaaaaaaaaa.... amacam?? sedap2 tak keinginan aku? ke korang pelik tengok makanan kesukaan aku? tak pelik kan? makanan biasa je pun. bukan aku mengidam buah kelubi ke, susu kibas ke ataupun belangkas masak sambal kannnnnnn... heheeeeeeee


nanti balik, aku nak mintak mak aku masak yang mana boleh macam sotong masak itam dan kari ikan yu. perghhhh.. sedap weh makan dengan nasik panas2. heeeee...


actually aku ada beli sotong tadi. belum masak je. hehehee.. nanti nak mintak mak resipi. nak masak sotong masak itam. hehehehee...



weeeeeee...



kbai!




=)




No comments: