Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, June 19, 2012

Lepas semuanyaaaaaa!






Assalamualaikum...


apa khabar? sihat? dah makan?  semoga semuanya sihat2 sahaja. hehehee.. aku sihat je cuma mengantok. penat dengan urusan dunia. hahaha.. makan, mandi, makan durian pastu??? zzzzzzzzzz la apa lagiiii! mengantok gue nokss!


semalam tidur lewat bangun awal. sedihhhh... tapi demi esemen aku sanggup. demiiii...


esok pagi aku tak ada kelas. tengahari baru ada kelas. wehoooo... sukanyaaaa! esok boleh tido bangun lambat2 la. pastu relax2 dekat rumah. pastu tak tahu nak makan apa sebab tak beli lauk. sob2...


duit pun dah tak ada ni punnnn... T___T


pastu makan duriannnn.. perghhh! heaven sungguh! makan durian sampai lupa dunia. tangan bau2 durian tidur pun tak apa. eiiii.. hahahahaa


eehhh.. nk citer. tadi siang ada kucing orang rumah bawah ni sesat. dok tolak2 grill rumah aku. aku dah pelik siapa la dok tolak2 grill pepagi nih. hahaha.. rupanya si kucing orang rumah bawah. manja okeh. aku cakap kat dia salah rumah, dia still lagi panjat2 jenguk2... alahaiiii.. comelnyaaa.. sempat aku usap2 sikit kepala dia. gerammmm rasaya. kalau hilang tu tau la aku yang ambil. hahahaah






alahai omei2.. sayangnyaaaaa dia! heehhee



k la..



bai!



No comments: