Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, June 19, 2012

Esemen last..





Assalamualaikum...



selamat pagi semuaaaa.. apa khabar? dah sarapan? bangun awal kan aku hari ni. sebab esemen kan. harus la bersengkang mata buat esemen yang terakhir tu kan.. heeeee


nak buat sarapan pun tak selera bizi ke esemen ni. walhal buat ber5 dan ber6. kalau buat sensorang esemen ni mau pengsan bangun, pengsan, bangun. waaaaa... macam banggang kan? hahaha.. nasib baik la bekerja sama. kalau tak mau nangis2 buat sensorang..hahahaha


ahhhh.. bilalah kawan aku nak bagi bahagian dia? aku dok tunggu je dia punya part. tak lengkap2 lagi pun sebab part dia tak ada. aku jadi pening. presentation lagi. huuuuu..


























ini semua gambar ballroom yang kami dah ubah. kononnya ballroom ni theme english classisc modern contemperory. hehehee..


cantik tak kawan aku buat. aku ni tahu buat report je la. haishhhh...


k la. lapar la pepagi ni..



huuuu...







1 comment:

Ardini Humaira said...

waaa comeynye esemen dia :D