Happy Cat Kaoani -->

Sunday, June 17, 2012

Durian owh durian!






Assalamualaikummm...



apa khabar semua? sihat?? saya sihat je. dah makan ke? saya dah.. errr... petang2 ni panas kan. aklau dapat cendol ke ABC Fredo sek 2 ke ni sedap jugak kan? errkkkkk... nikmat!! hahaaha


semalam aku makan durian weehhh.. beli dekat pasar malam. sedap gila la layan makan durian manis2 lemak tu. kenapalah durian ni amat best sekali eh?? rugi wooo sesiapa yang tak makan durian. sedap gilakk.. hehehee





sedapnya lah durian! weeehoooo.. nyum3! kopek semua simpan dalam peti ais. sedapp  woh makan sejuk2. kalau tak makan macam tu aje pun best jugakk. aku tak kesah janji dapat makan. ahhahaa


ishhh.. kalau dekat rumah dah lama aku suruh kakak aku belikan. tak pun mak aku. pastu balik rumah laju2 bukak. simpan dalam tupperware. masuk peti sejuk. pasti makan sejuk2. sedapnyaaaaa...hehehee



ermmm.. kalau dekat rumah macam2 benda aku nak ni. hehehe



k la. rindu rumah dah.



bai!





No comments: