Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, May 29, 2012

Pagi selasa yang panas!







Assalamulaikum.. 



apa khabar korang semua? sihat? pagi ini sarapan apa? aku sarapan roti telur goreng je. hehehe.. sedappp! sebab aku buat. mestilah aku puji diri sendiri. kalau tak  sape nak puji pulak kan. hehehehe...


hari ni the another day yang membazir dan membosankan. aku rasa macam nak balik je. karang tak pasal2 aku balik esok sebab aku dah mati kebuhsanan di sini. sebab lain adalag kerana aku nak membeli barang2 keperluan aku dekat kampung. berusaha mengepaw kakak dan abah aku dengan beli macam2. untung2 dapat baju ke, seluar ke, blouse ke, kasut ke, atau apa2 je la.. hehehehe


errkkk.. sumpah rasa nak balik. hukhuk. ok2, cekalkan hati untuk tinggal di sini beberap hari sahaja lagi. kalau dapat balik 3, 4 hari pun dah ok sangat dah tu. hukhuk..


berusaha untuk membuat kerja yang banyakkk tertangguh. semoga semangat ini terus bersamaku..hukhuk..







thanks to him who edited this pic! 




<3




=)




No comments: