Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, May 15, 2012

Mengidam





Assalamualaikum..


aku sedang mengidamkan makanan ini. owhhhh.. kenapalah rasa lapar je malam ni? padahal maghrib tadi makan nasi. lepas tu makan coklat. pastu makn epal. apa lagi aku nak makan bagi penuh berut ni? geram la.. 


huuuu...






1st sekali ini. burger jalanan. kenapalah tekak ni terasa2 je nak makan burger jalanan? ceh, tapi malas mau beli. padahal bukan jauh sangat pun burgernya. boleh je jalan kaki kalau nak. tapi biasalah besarkan diri je malas nak beli. wakakaa..





ni pun satu jugak. kemain lagi kau memanggil-manggil aku kan? pandai kau saiko aku yang sedang mengidam kau ni. cehhhh.. nampak sedap dengan manis2 masin lemak2 sehingga menjilat jari! awwwww...





ni pun antara yang sedap jugak. aku ni semua benda sedap. tapi ni antara kuih aku paling suka. hehehee.. disamping kuih2 yang best jugak. tapi sebab ni ade sambal dan sedap la pada aku. kalau aku beli dekat kampung aku makan sorang je. sebab memang aku suka sangat. family aku pun tak akan makan kuih ni kalau aku nak. bagi semua kat aku. hahaha..




mende alah ni kalau makan sejuk2 memang layan kan? dah masuk peti ais lepas tu baru makan. kalau tak pun air gula dia yang manis tu curah air sejuk jadi tawar sikit dah sedapppp sangat pada tekak aku yang memang sukakan soya ni. hehehe






selalu kalau dulu aku rasa roti john macam sedapppp sangat tapi sekarang rasa macam tak best. ntah kat mana aku nak jumpa roti john yang sedap kena dengan tekak mengada-ngada aku ni. hehehee..


last2 apa yang aku makan malam ni?






hahahaha.. makan nestum aje la. 



penat dah terliur. hahaha..



bai!





No comments: