Happy Cat Kaoani -->

Monday, May 14, 2012

Makan malam..






Assalamualaikum..


hari ni seperti yang sedia maklum aku tak ada kelas. ewah, sedia maklum konon. macam la aku ni hot stuff nak maklumkan bagai. wakakaka.. macam bagus je kan.


alamak, aku rasa mengantok dah sekarang. aku pun tak tahu kenapa. padahal pukul 2 sampai pukul 4 petang tadi aku tidur kot. choyyy.. ermmm... ni rasa mengantok balik lepas makan nasi. makan nasi bukan banyak pun. lauk ayam masak kicap je. aku masak. sebab aku tak ada kelas kan.. hehehe.. haruslah jadi bibik separuh masa dekat rumah. masak dan membasuh. eceh, padahal membasuh baju aku je. bukan baju serumah pun. hahaha..perasan jekkk!


sedap pulak ayam masak kicap aku. hehehehe. perasan sungguh. padahal lapar jadi ngap aje la. dulu aku penah buat masak kicap. tapi telur masak kicap. hampeh. tak sedap. kali ni ok sikit sebab dah pandai bajet. biasalah. tapi aku tetap rasa tak sedap kalau aku sendiri masak. kenapalah..





ni bukan ayam kicap yang aku masak. aku tak ambik gambar pun tadi. malas. huuu..  ni google je apa yang ada. maafkan saya kalau saya ambil gambar sesiapa. pinjam ye! =)


malam ni tatau la nak buat apa. sumpah malas nak buat apa2. tahu ada kerja tapi pemalas nak tulis. tapi taip entry panjang2 boleh pulak kau kan? memang dasar la kau ni iza. suka berfoya-foya! cehhhh!


okeh.. malas nak tulis lagi. sik2 malas je.


=)



No comments: