Happy Cat Kaoani -->

Friday, May 25, 2012

Sucikan hati saat matamu terbuka..






Assalamualaikum...



malas sungguh nak update cerita pasal event hari tu. owh, malas gilaaa! hahahaha.. biar la nanti kot aku tulis. malas sungguh owh malam ni. dan hari2 sebelum ni.. kalau aku rajin la esok aku tulis entry panjang2. 


semenjak dua menjak ni banyak sangat benda yang jadi sekeliling aku. ada suka dan duka. ada menangis dan ketawa. aku sabar je selagi aku boleh bersabar. yang bagusnya, tahap kesabaran aku semakin meninggi sekarang.


kita sabarkan diri. tegarkan hati. pedulikan kata2 nista orang lain. yang pasti, kita tak makan harta orang dan tak menyusahkan orang. hanya Allah je yang tahu apa yang kita buat dan apa yang berlaku. dengan itu kita hanya tunggu perhitungan Allah bukan perhitungan manusia..


apa2 pun selamat pagi kepada semua pembaca blog saya. ewaaaahhh.. cuti hujung minggu ke mana? berjalan? bersuka ria? berjimba??







salam pagi sabtu yang indah dan barakah..



=)




No comments: